VOOOS met je klant

VOOOS met je klant

Unieke opleiding in klantcontact

In samenwerking met 

Natuurlijk hoopt iedereen op een product of dienst waar de wereld op zit te wachten, waar mensen voor in de rij gaan staan. De realiteit is dat dit maar zelden gebeurd. Dan komt de vaardigheid verkopen om de hoek kijken. Sommige bezitten een natuurlijk talent, maar voor iedereen geldt dat het een vak apart is! Klanten worden niet per se overgehaald door een goed verhaal en laten zelden het achterste van hun tong zien over de redenen waarom ze geen interesse hebben of klachten hebben. Wat zou het nou betekenen als je de klant kunt ‘lezen’ en kunt achterhalen wat ze niet laten blijken?

In deze opleiding bundelen Eliane van Drijfveerkracht en Anke van BLIK hun krachten.

In deze opleiding komen de technieken voor verkoop samen met de technieken van het lezen van mensen: NLP (neuro linguïstisch programmeren), face- en bodyprofiling, lichaamstaal lezen en  sales vaardigheden. Drijfveerkracht en BLIK slaan de handen ineen om verkopers en professionals die werken in klantcontact een set van unieke vaardigheden te leren om zo de sales te verbeteren.

Ik heb afgelopen jaar de opleiding VOOOS gevolgd bij Eliane & Anke. Ik heb hier eigenlijk kort over zijn: te gek!!

Sales bestaat voor het grootste gedeelte uit binding en de klik met de klant. We zijn namelijk allemaal mensen. Commercie is uiteindelijk je doel. Maar als de basis er al niet is, en er geen klik is met de persoon aan de andere kant van de tafel, kun je de volgende stap ook al vergeten.

In deze opleiding wordt echt de focus gelegd op de basis. Wat voor persoon heb ik tegenover me zitten? Wat heb ik nodig om aansluiting te vinden met de ander? Hoe kan ik mijn eigen krachten inzetten om uiteindelijk resultaat te behalen?

De manier van lesgeven maakt het extra leuk. Eliane & Anke hebben beide hun eigen specialisme, weten het te brengen met een flinke dosis humor, maar weten je ook uit je veilige wereldje te halen.

Wat het mij uiteindelijk heeft gebracht, is dat ik meer respect heb voor de ander. Iedereen is anders en reageert op een andere manier. Tevens kan ik nu beter in kaart brengen wat de klant nodig heeft. Dit heeft direct resultaat op mijn huidige baan en dus ook voor het bedrijf. Ik gebruik en profiteer dagelijks van de kennis die mij is bijgebracht.
Sjoerd
Operations Manager, Business Developer
Unieke manier van naar de klant kijken: echt op individueel niveau een andere aanpak.
Cursist
Ondernemer
Geen standaard opleiding, bijzonder waardevol. Gegeven door oprechte en talentvolle trainsters. Heel inspirerend!
Cursist
Ondernemer

De VOOOS opleiding bestaat uit vijf dagen waarin je door elke fase van het VOOOS-model gaat. Je leert naar jouw eigen impact te kijken, de klant te lezen (zowel verbaal, non-verbaal en lichaamstype), je leert jouw verhaal aan te passen aan de unieke individuele behoeften van jouw gesprekspartner. Kijk in de agenda voor de eerstvolgende mogelijkheid.

error: Inhoud is beschermd!