-
Opleidingen voor optimale ontwikkeling
Opleiding VOOOS met je klant
In deze opleiding komen de technieken voor klantcontact samen met de technieken van het lezen van mensen. Met behulp van het VOOOS model navigeer je makkelijker en effectiever door het klantcontact. Drijfveerkracht en BLIK slaan de handen ineen om deelnemers een set van unieke vaardigheden te leren om zo het klantcontact te verbeteren.
-
Opleidingen voor optimale ontwikkeling
Persoonlijk leiderschap
Ontdek de unieke leider in jezelf. Ontgrendel jouw volledige potentieel, verbeter jouw communicatie en emotionele intelligentie. Word een leider in je eigen leven (en misschien daarbuiten). Geschikt voor mensen die zaken willen overwinnen in het privéleven en/of (nog beter) willen leren aansturen.
-
Werken aan jezelf met een workshop
Signaleren en managen van psychische klachten
Als manager leer je welke psychische klachten er zijn en waardoor medewerkers uitvallen. Met een stapsgewijs model leer je ze beperken, herkennen en wat jouw rol is in het proces van herstel.
-
Werken aan jezelf met een workshop
Situationeel leidinggeven
Management model voor leidinggeven en aansturen. Je leert mensen op verschillende wijzen stimuleren en aanzetten tot pro-actief en zelfstandig werken.
-
Werken aan jezelf met een workshop
Transactionele analyse
Inzicht in patronen van communicatie voor privé en/of professionele doeleinden. Disbalans ontstaat vaak door een onbewust levensscript, waartoe we besluiten als we jong zijn. Leer de disbalans herkennen en bijsturen.
Aanbod
Resultaat 13–17 van de 17 resultaten wordt getoond